Downtown at night. Screams in an apartment. A group of three policemen forces open the door and bursts into the room. A man is restrained, handcuffed, and arrested. On the way out, the patrol finds itself in a linoleum street lined with shop fronts sets and a fake police station. On the simulation site of the Oissel police academy, the student peacekeepers train in a city recreated from scratch. By staging ordinary situations, the police reveal their vision of social order.