Aminata is an inquisitive housekeeper and one hell of a gossip. She loves telling her friend tales about Christian and Jeanne, the couple who employ her. In order to have more stories to tell, she increasingly interferes in the lives of these two, to the point of placing the obvious proof of Jeanne's husband's infidelity so Jeanne can see it. One day, Jeanne is slapped by her husband. Aminata does everything in her power to protect her by being in the right place at the right time.