In the middle of summer, I'm alone in Quiraing, a vast cliff-fringed plateau in the northern part of the Isle of Skye. The wind rushes against my skin. I watch the shore and hear a voice echoing in the distance. I hear it everywhere on this island.
What is this song that reaches me in this immense landscape? I walk around Skye, I cross it, I lose myself in it. My experience is one of frozen, inexhaustible time, humming to me the eternity I think I'm approaching.