In 2005, Mimi Madamour, the young pop idol, lives a curse and fiery romance with queer punk icon Billie Kohler. Amongst love, hatred, and torn desires for the spotlight, their pursuit of glory and their passion for each other lead them down a path of self-destruction. They are the symbol of an entire generation, a duo that unleashes crowds, they are the Queens of Drama.