Retired police captain Hannibal Pennac dreams of making up with his estranged daughter Annabelle, also a police captain, who has just been transferred to her father's old department. But for Annabelle, reconnecting with the father who abandoned her as a child is not an option!
A mysterious cold case forces them to team up... But the Pennacs are better at solving crimes than at dealing with their own issues! Under the amused gaze of their respective colleagues, children and grandchildren, father and daughter will progressively mend fences.