Katia Reiter has been in charge of Guadeloupe’s Volcano Observatory for ten years. She forms a dynamic duo with her colleague Aimé, a young local man who shares her passion for the job. As Katia prepares for a new project on the other side of the world, the volcano of La Soufrière threatens to erupt. The island is on high alert, and Katia will have to keep everyone safe.