Kaleb is a young adult who lives on petty jobs. Fascinated by exotic animals, he finds a poisonous spider in a bazaar and brings it back to his flat. It only takes a moment for it to escape and reproduce, turning the place into a dreadful web trap. At the same time, the police lock down the building where the residents are ambushed. Only option for Kaleb and his mates - find the way out, to survive.