Rebecca, the daughter of missionary Lawrence Byrne, was declared a “miracle” after she survived a plane crash as a child, deep in the Amazon forest. Years later, Rebecca has become a miracle healer, sustaining their mission thanks to her growing fame. But when illegal loggers invade the land belonging to the indigenous people they’re evangelizing, Rebecca’s father manoeuvres them into the epicentre of this escalating conflict.