It is the general lockdown in France. To preserve their couple, Robin and Pauline have decided to spend it on their own: Pauline has gone to live with her parents in the countryside, leaving Robin to enjoy their small apartment alone. At least she thinks so, since he took advantage of her absence to quietly join Charlotte, her lover, in her country house. But Pauline decides to return earlier than expected.