Thomas, a 15-year-old from Reunion, has only one dream: to win a breakdance competition and escape to the big city. But when his mother abruptly throws him and his sister out onto the streets, their world is shattered. Sent to live with a father they've never known, they must confront their mother's abandonment and are left to process it on their own. Amidst the painful journey of rebuilding, torn between rebellion and embracing their newfound freedom, they must rely on their sibling bond to take back control of their lives.