In Abidjan, at an “intelligent immigration” consultancy, young Ivorians are guided through the challenges posed by the Western institutions that grant visas. Against an ever-present backdrop of suspicion, their dream must be earned, in exchange for steep sums and an uncertain outcome. Stark and poetic.