One day Ivan’s family witnesses a car accident on the highway. Always ready to lend a hand to those in trouble, he saves a man who’d been locked inside the car. The man rescued from the jaws of death is a high-profile security forces officer, Rodin, who becomes a helpful contact to Ivan. Yet that friendship will cost Ivan more than expected, eventually bringing him to his knees.