A mother is the backdrop to scenes from a foster placement. Using archive footage, I methodically retrace the steps of my childhood, the better to question the present. What does it mean to grow up in foster care for almost twenty years? I need to understand, to put the pieces back together, so that at last the image of a family can emerge...