When Vera was young, she wasn’t able to take care of her son and had to give him up for adoption. Years later, when she tried to find him, the institutions told her that her file did not exist. She has continued to look for him ever since.
Now, the paths of these three characters – a mother, a son, a mother – are about to cross. And their encounter will change their lives forever.