Larry is about to move in with his girlfriend when he makes a terrible mistake: he promises her a copy of the album Detox, by Dr Dre, for the housewarming party. Problem #1: This album does not exist. Problem #2: Larry doesn't know. Larry has 4 days to return to LA in search of the most famous Arlesian of US Rap. Through this quest and the figure of Dr Dre, Larry makes us discover Los Angeles and the culture of Gangsta Rap in a new light.