Emilie has freshly arrived in Paris to study architecture. At night, to make ends meet, she works as a cam-girl, something which she keeps to herself. Then, one evening, a mysterious drone appears at her apartment window. From then on, whenever Emilie is alone, the drone appears and follows her. Intrigued, Emilie wonders who is hiding behind this machine with which she is starting to form an unconventional relationship.