Flora is a scar massage therapist: she massages scars in order to free her patients from their emotional charge. In the evening, she provides her care in exchange for goods or services in the residence where she lives. One day, the daughter she abandoned at birth comes to her house, hoping that her mother will recognize her, and demands treatment.