In Paris, one particular night, Vadim, a young man with an impetuous character, is about to party with his girlfriend with whom he is very much in love. After consuming drugs and alcohol, his thoughts fracture and give way to the chaos of his mind. He then only responds by instinct and primary impulses. Like a broken mirror, this chaos could lead him to his own annihilation.