Sophia, a 40-year-old philosophy professor, is in a stable if somewhat socially-conforming relationship with Xavier. From gallery openings to endless dinner parties, ten years have already flown by.
Sylvain is a craftsman, renovating Sophia and Xavier’s new country house. When Sophia and Sylvain meet, Sophia’s world is turned upside down. Opposites attract, but can they last ?