It is with new patients that we return to the pediatric department of the Leonardo da Vinci hospital in Arcachon. Zoé, Benji, Gabriel, Emma and Nathan are in the hospital full time, taken care of after the sudden discovery of their illness, or already in treatment, sometimes for a long time. Zoé and Nathan, who have just arrived, must learn to live in this place while outside, they had a life all mapped out. Emma dreams of going out when Gabriel feels better in the hospital than anywhere else. All different, but all sick, the new Red Bracelets will get to know each other and trust each other, even when some of them fear each other. However, it is always in friendship that they find the strength to fight and to keep hope, even if for Benji there is none left...