Bellisha is a good Jewish boy. He is a curly-haired, weakling and nonchalant 27-year-old struggling to become a grown-up. He still lives with his mother, Giselle, in a poor neighbourhood. After the last syna- gogue closes, it’s time for the last kosher grocery store to shut down. This is it, they are the last Jewish family in the area. But much to Giselle’s dismay, Bellisha doesn’t particularly want to leave. He is com- fortable there and remains positive, despite tensions arising in the community and his mother’s health quickly deteriorating.