Big cars, parties and booze, it’s the daily life of Louis, 25. Tired of his son’s “little rich kid” behaviour, Jean- François, CEO of a luxury hotel group, decides to go the hard-way: he creates a 19th century Truman Show in which his son wakes up as a miserable valet. Lights, camera, action: everything is set up to teach him a lesson. Unfortunately, nothing goes as planned...