Zorine and Milo, two high school students, get lost in the forest during an orienteering event. Their wandering leads them to a disused amusement park. There they meet Lewis, an anti-hunting activist and his pet boar, Bambi. He is preparing an operation against the hunters in the area. Between the hope of returning home and Lewis' obsessions, Zorine and Milo will spend a restless night.