When she was a little girl, Sandra used to love playing with her father. But one day he doesn't accept the decisions she makes as an adult woman and he won't have anything to do with her anymore. Unable to deal with her grief, Sandra decides to confront her father about it.
Shattered Glass was awarded the Grand Jury Prize and the Audience Prize at the Sundance Channel Shorts Competition at the first edition of the short film competition organized by the television channel linked to the Sundance Film Festival and the AMC network.