Pauline, a psychologist and instructor of driver’s license recovery courses, waits for the driver who killed her husband to get out of prison in order to avenge him.She trains by applying her very particular conception of road safety, which is to eradicate the trainees that she considers irredeemable and who could become dangerous drivers. Meanwhile, two atypical cops are investigating, determined to stop this elusive serial killer of the wheel.