Eva, 20, joins Safietou, Djaoua, Violette and Simone, a team of chambermaids at one of Paris’ finest palace hotels. She discovers the poor working conditions of these invisible women, who work tirelessly to keep the high standards of these luxurious hotels, where one night can cost their annual salary.