Elise, 26 years is madly in love with Benjamin, but the guy has eyes only for Gloria who prefers wait before making up her mind. Elise and Benjamin are part of the group of 6 who regularly challenge the group of 5 young people by the Gospel song.Who will win the coming great competition ? Benjamin has a vocation to become a pastor, he is coached by pastor G.An unexpected event is going to upset the community.