Like every summer, Louise is entrusted to her grandparents for a few days of vacation in the countryside. Between the green grass in the garden, swimming in the lake, fishing with grandpa, everything seems as sweet as grandma's strawberry pies. But this year, it will snow in the middle of summer and a monster will die.