In the middle of the boreal forest, Syssoï perpetuates the tradition of Byzantine religious singing, which he teaches to his thirteen-year-old son Ivan. With Elena, his wife, they live a peaceful existence, in seclusion, on the edge of the siberian permafrost zone.