At the age of 28, Faten is pushed by her family to marry a man she has not chosen. Convincedthat this new life could bring her a long-awaited freedom, she finds herself all alone facing her own disillusionment. That is when she decides to return to her hometown in South Lebanon in search of a love she never received.