Count Fernand du Bois d'Enghien typifies the pleasure seeker and as such he has a mistress of course, star singer Lucette Gauthier. But now Fernand feels it is time for him to tie the knot. For that, pretty Viviane Duverger is the ideal prey. The trouble is that the explosive Lucette does not hear it that way. Fortunately for Bois d'Enghien, Urugua, a rich South American general, falls in love with Lucette...