Emile lies to his wife to go fishing with his son instead. He visits his cousin Annette who tells him he should go fishing on her lover's land - a very wealthy married man. The fishing guard spots him, fines him and decides to report the incident to the wealthy man since Emile said he had his authorization through his cousin Annette. Unfortunately, his wife picks up the phone and later tells her husband about this man Emile fishing in their river. He doesn't mind about that but is more troubled about the kinship between Emile and his mistress Annette. As his wife wants to investigate further about Emile and Annette, her husband gets nervous and pretends to know Emile who supposedly saved his life at war. His wife insists to have him and Annette for dinner, wanting to meet the man who saved her husband's life and thinking Annette is his fiancee (from what her husband told her). Emile accepts after the wealthy man threatens Emile to tell his wife that he goes fishing instead as he found out from Annette.