Businessman Victor Hardy (Noiret) wants to buy the entire area around the small village of Cabosse. He claims that he wants to return to nature, but he also intends to profit by selling the water from the village fountain, which is reputed to enhance longevity. However old farmer Mathieu and his sons (all played by Bourvil) don't want to sell...