Madame Husson and her circle of holier-than-thou-ladies (including an old maid, Madame Cadenas) are looking for a chaste and pure girl who will win a hefty sum !There's just one problem: the virgin girls are so rare that they are forced to elect a man: it's going to be the village idiot... After he gets the prize, our idiot leaves for Paris, where he gets transformed. He will return to the village with the proof that he is not "a virgin" anymore...