Prudence Ledoux is 35 with a broken heart, a dead-end job and an invasive mother. While giving away free chocolates dressed as an easter bunny, she gets hit by a motorcycle. At the hospital, she meets Théo, the injured driver. What if the accident was the best thing that ever happened to both of them?