In their luxurious villa near Athens, Mariella and Pavlos, a couple on the brink of financial ruin, are about to celebrate the long-awaited wedding of their daughter Sofia to a wealthy heir. Then, a dodo, a bird that became extinct 300 years ago, appears, dragging all the protagonists into a crazy round. The situation will soon be out of control.