Panagiota, a 37-year-old illiterate housewife, leads a quiet life with her husband and their children in a modest neighbourhood in Athens, Greece. To cope with the recession that has been affecting her family for some time, Panagiota for the rst time in her life, nds a job as a cleaner in a shopping mall. Despite the ruthlessness of her work-environment, Panagiota breaks free from domestic monotony and gradually gains the respect she never had from her family. When a series of layoffs starts, she will have to face again her personal dead ends. But Panagiota cannot be the same anymore.