Eduardo (80), the last transvestite from Barcelona’s Chinatown, struggles to survive on a miserable pension as he tries to continue performing onstage. He has to rethink his priorities when Mila (3) and her mother, Klaudia (25), come into his life, with whom he has the opportunity to form the family he never had.