Babz Dubreuil, a lonely but endearing ex-convict, works as a cook in a breakfast restaurant. When she asks a customer to meet outside of work, her life takes an unexpected turn: that of redemption.
With Moon, Zoé Pelchat imagines new characters who fall within certain notions of the fringes of society, an environment she had already explored in her web series Dominos. A fine film about redemption and the rebuilding of self-confidence.