When his wife leaves him, Domingo, does everything in his power to achieve his lifelong dream of becoming a soccer commentator and prove that he's not a failure. Every Sunday, he commentates on amateur neighborhood matches. Yet he could never imagine how much his impassioned commentaries are changing the life of his entire neighborhood.