Facing all this pressure, there are two things that Yuni runs into: the relationship with a shy younger boy in her school named Yoga, and a poem from literature class told by her favourite teacher, Pak Damar. With poetry, Yuni feels she can disappear and hide for a minute from the world. Until Pak Damar comes to her house and becomes the third guy to propose himself to her.