Saaghi and her two female friends have gone to Tehran's largest park to take pictures of the very rare total eclipse scheduled for late afternoon. Playful and rebellious, they steal a camera stand, lie to their parents, and discuss boys and an upcoming party. Their wanderings lead them to a remote part of the park. As the sun goes down, Saaghi sees something that should have remained hidden.