Lila suffocates in her brother's hospital room, she his the road. Vintimiglia. Women are loading a truck for a food distribution for refugees who try to cross the border. It's ramadan, they must eat before the prayer. Carrying bread loafs in her arms, Lila meets Youssef. Youssef doesn't speak a word of french and he's starving.