In the Magway region of Myanmar, a country home to one of the oldest petroleum industries in the world, live husband and wife Thein Shwe and Htwe Tin. Running an unregulated oil field, they produce a barrel every few days. They wish above all else to see their youngest son succeed, to break the cycle of poverty. A kettle boils. Mud slicked hands work sputtering machines. The ambient sound of a football match hums from a nearby television. “These days passed quickly”, Htwe says.