When he leaves hospital, 30-something Basile moves in with his younger sister and closest confidant, Sarah. Living with a psychiatric disorder, Basile tries his best to re-establish a sense of normality in both his work and his love life. But, whilst hiding his illness from his new relatives, how long can he maintain this fragile stability?