"Berlioz Trip AR" is a 360 acoustic experience that allows you to go into the Hector Berlioz’s masterpiece and to physically walk around a symphonic orchestra. Legend has it that Berlioz would have composed his work in a few nights. And he would have been beset by visual and sound hallucinations! Grab your magical lantern and immerse yourself in this phantasmagorical forest. Chimeras have caught instruments of the orchestra. So, release them and complete Berlioz’s "Symphonie fantastique"!