She lives a lonely monotony, her days are a routine of repetitive actions. Then She stops and in the silence she remembers the body of a man caressed by the war. She tries to free herself from the memory, but the memory traverses her skin. A biographical performance between the director and her grandmother to confront the domestic dictatorship of their family.