Camille became a peasant, as they say of someone living with the country. She chose the Hollow, a rough and supple land, laborious and luminous. She is experiencing a growing rejection of agricultural standards that control her production. Raising her three children, caring for her animals and plants, will always be more important than yield. In the mirror, children also learn to make choices in the face of the standards imposed on them by the school.