Wallace decides to work with a digital platform. He and his friends discover that this revolution disguised as a "collaborative economy" deceives consumers, enslaves people, harms businesses, and destroys an entire system built through the work and struggles of generations. At the same time, a student is killed by a truck while he works by another platform, in order to pay for his studies in economics.