Boy meets girl. Matias meets Violeta, his cousin ("prima") one morning in Madrid at the Plaza de Opera. He is twenty-five. She is 18. He's a divorced journalist trying to write a thriller. She studies violin. She's a vegetarian. He loves meat. Many things separate them, but he moves into her apartment.